miercuri, 14 septembrie 2011

Sandwich timeee

Si motivul este urmatorul: concediu!! Asa ca am facut ceva usor, lejer, pentru ca sa nu ramana mancare. I-am promis Oanei ca voi posta dimineata, dar nu am cum, iar dupa - amiaza o sa fiu ocupata cu bagaje. Sandwich time inseamna in aceasta seara piept de pui si inghetata. Daca sunteti curiosi cititi mai departe.

Sandwich-ul cu lipie, piept de pui si ceapa este delicios si masa perfecta pentru orice moment al zilei din punctul meu de vedere.

















Ingrediente: 2 lipii, 1 piept de pui, 2 cepe, 1 salata, 10 rosii cherry, sos de iaurt pentru salata, sare, piper

Mod de preparare:
Am pregatit in casa doua lipii pentru ca nu am avut gasit sa cumpar la magazin. Pieptul de pui l-am portionat si l-am facut pe grill cateva minute dupa ce l-am condimentat. Apoi am facut si rosiile tot la grill pentru 5 minute pana s-au rumenit bine. Ceapa am taiat-o solzisori si am calit-o intr-o lingura de ulei de masline.
Avem toate ingredientele pentru deliciosul sandwich! Punem in lipie salata taiata, pieptul de pui, ceapa, rosiile si sos de iaurt! Si gata!! Ingredientele de mai sus va ajung pentru doua sandwich-uri.
































Sandwich-ul cu inghetata e cel mai simplu desert, racoritor, mai ales ca in ultimele zile am avut temperaturi peste 30 de grade. Incercati-l cu incredere!

















Ingrediente: 1 pachet biscuiti cu cacao, 1 pachet biscuiti cu bucati de ciocolata (eu am folosit de la Milka), 250 ml inghetata, bomboane ornament

Mod de preparare:
Luati un biscuit cu bucati de ciocolata, puneti pe el inghetata si peste el un biscuit de cacao. Ornati cu bomboane. Modul de preparare era intuitiv, dar pentru a pastra uniformitatea retetelor prezentate am trecut pe scurt despre ce este vorba.

















Pentru ca mi-a mai ramas putin piept de pui am facut si niste frigarui cu curry care se pot servi tot cu sos de iaurt si rosii la grill.
































Sandwich time nu e momentul meu preferat in bucatarie. De regula Radu e maestru de ceremonii, dar astazi a fost perfect pentru ca am apucat sa fac tot ce mi-am propus.
Sper sa incercati ambele sandwich-uri!
Va pup si ne vedem dupa concediu cu forte proaspete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu