duminică, 4 septembrie 2011

Rulada cu somon, crema de branza si masline

Este o rulada pe care am pregatit-o anul acesta la ziua mea in premiera dupa ce am citit articolul pe http://delly.garbo.ro. Imi place foarte mult combinatia de somon cu crema de branza si de regula le folosesc ca si ingrediente pentru wrap-uri, dar astazi va prezint aceasta gustoasa rulada. A iesit foarte buna!

Ingrediente:  4 oua, 2 lg de faina, 2 lg amidon, 100 gr maioneza, 1 varf cutit sare, verdeata (eu am folosit patrunjel verde si ceapa verde pentru ca reteta nu specifica ceva anume), 100 g masline fara samburi, 100 g crema de branza, 300 g file de somon, optional am mai adaugat cateva bucati de gogosari copti

Mod de preparare:
Se amesteca ouale cu faina, amidonul, maioneza, sarea si piperul. Am adaugat patrunjelul tocat foarte marunt si am amestecat.
Intr-o tava de copt se asaza hartie de copt si se intinde compozitia. Se asaza apoi maslinele taiate rondele uniform. Se introduce in cuptorul preincalzit pentru 15 minute.
Cand este gata, se rastoarna pe un planseu pe care se pune un prosop umed si rulam apoi foaia.
Pregatim umplutura ruladei. Taiem somon cubulete foarte mici. Procedam la fel cu ceapa verde si gogosarii copti. Amestecam somonul cu ceapa, gogosarii si crema de branza.
Punem apoi foaia de rulada cu partea pe care am pus maslinele sa fie exteriorul ruladei pe o folie alimentara. Adaugam umplutura si intindem bine pe toata suprafata, rulam ajutandu-ne de folia alimentara si dam la rece pentru 24 de ore.
Merita incercat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu