duminică, 4 septembrie 2011

Cornulete cu salam si cascaval

Sunt delicioase. Prima oara am mancat aceste cornulete la Pizza Hut, dar cum evident nu le-am cerut reteta si nici nu cred ca mi-o dadeau am incercat sa fac si eu acasa. Si ghiciti ce? Au iesit la fel de bune!

Ingrediente: 250 g faina, 30 g unt, 150 ml apa, drojdie cat o nuca, un praf de sare, un praf de zahar, 32 felii salam crud - uscat, 32 felii cascaval, 2 oua, chimen

Mod de preparare:
Pregatim intai aluatul. Pe o planseta asezam faina, iar in centru facem o adancitura unde dizolvam drojdia cu doua lingurite de apa calduta si cu zaharul.  Lasam maiaua sa creasca pentru 10 minute, apoi amestecam cu faina, sarea, apa, untul care trebuie sa fie la temperatura camerei. Se lasa aluatul sa creasca timp de jumatate de ora.
Impartim aluatul in 4 parti. Luam cate o parte din aluat si il intindem pe plansa de lucru care se taie in 8 segmente. Se pune pe margine cate o felie de salam si una de cascaval si rulam.
Se pun cornuletele intr-o tava in care am pus hartie de copt. Se ung cu ou si se presoara chimen.
Se dau la cuptorul incins in prealabil pentru 15 minute.
Se servesc calde sau reci, ca atare sau cu un sos de rosii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu