vineri, 9 septembrie 2011

Cheesecake cu struguri

Pentru weekend va propun un cheesecake! Initial am vrut un cheesecake cu zmeura, dar se pare ca s-au grabit toti sa cumpere zmeura din piata, iar la 17:30 cand am ajuns eu am gasit doar o tentativa a ceea ce putem numi zmeura si astfel am renuntat la idee. Nu-mi pare rau caci a iesit ceva frumos si bun tare!! Ce imi place si mai mult la aceeasta reteta este ca nu necesita foc si nu e greu de facut.


















Ingrediente:
pentru blat: 200 g biscuiti (eu am folosit Peutit Beure simpli, dar cu alte ocazii am ales cei cu cacao), 50 g nuci sau alune, 150 g unt, coaja de portocala
pentru crema de branza: 300 g branza de vaci, 300 g smantana,1 plic puding de vanilie, 500 ml lapte, 6 lg zahar, 10 g gelatina
pentru decor: struguri albi, struguri rose

Mod de preparare:
Pregatim intai blatul. Se sfarma foarte bine biscuitii si nucile pe care le amestecam cu untul topit si coaja de portocala. Amestecul rezultat se pune intr-o tava cu fundul detasabil si se preseaza foarte bine, iar ulterior punem tava pentru 30 minute la frigider.
Pregatim budinca conform instructiunilor de pe plic si o dam la racit. Mai amestecam din cand in cand in ea. Separat batem smantana cu 3 linguri de zahar pana se incorporeaza zaharul. Gelatina se inmoaie cu 3 linguri de apa calda si am incalzit-o pentru 30 de secunde la cuptorul cu microunde. Pentru a finaliza crema de branza amestecam la mixer branza cu budinca, gelatina si smantana.
Turnam crema rezultata peste blatul din biscuiti si dam la frigider pana a doua zi.
Eu am ales sa o ornez cu bobite de strugure, dar in functie de preferinte puteti opta si pentru: zmeura, mure, mandarine, alune, fructe confiate, capsuni, fructe de padure ... si lista poate continua!
Va doresc o seara minunata!

2 comentarii:

  1. F buna, recomand, gustata:D; Sorin.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata, era bine daca boabele de struguri erau in interior, asa risti sa le pierzi "pe drum", oricum imi place cum a iesit si sigur are un gust racoros si delicios :D

    RăspundețiȘtergere