marți, 13 septembrie 2011

Cartofi dublu copti cu frigarui de vita

De ieri m-am gandit ce sa fac de mancare si sa nu necesite cumparaturi suplimentare, folosind ce mai este prin frigider. Prima oara gandul m-a dus la cartofi dublu copti, asta si pentru ca am fost sambata la o nunta si s-a servit asa ceva la ultimul fel, iar eu cum eram satula nu am reusit decat sa gust putin. Aveam garnitura si imi mai trebuia o idee pentru ceva cu carne, asta pentru ca stim pe cineva care nu poate trai fara carne (Radu).  Astfel, m-am decis sa fac niste frigarui din carne tocata de vita. A iesit bun avand in vedere ca am mancat amandoi cu pofta!

















Ingrediente: 
pentru cartofi: 3 cartofi, 200 g parmezan sau 200 g branza de burduf, lapte, sare, piper, verdeata
pentru frigarui: 400 g carne tocata de vita, condimente (eu am pus sare, piper, tarhon, cimbru, curry, boia, rozmarin)

Mod de preparare:
Se pregatesc intai cartofii pentru ca ei dureaza cel mai mult. Ideal ar fi sa beneficiati de sprijin. Eu am avut si ii multumesc lui Radu pentru ca a pus cartofii la cuptor.
Asadar, cartofii se spala si se pun in rola la cuptor pentru 40 - 60 minute, in functie de puterea cuptorului dumneavoastra. Scoatem cartofii, ii taiem in jumatate si ii scobim. Ceea ce rezulta se pune intr-un vas, in care adaugam branza de burduf (eu am folosit parmezan), laptele, sarea, piperul si verdeata si mixam bine. Umplem apoi cosuletele de cartof rezultate cu aceasta crema si dam la cuptor pentru inca 30 minute.
Frigaruile sunt foarte usor de pregatit, ceea ce conteaza cel mai mult este ce condimente si in ce cantitate se pun. Aici nu va pot ajuta pentru ca eu le-am pregatit dupa gust, nu am fost atenta cat am pus din fiecare ingredient si am mai gustat din cand in cand pentru a-mi da seama daca gustul e cel dorit.
Frigaruile se monteaza pe bete ca si cum am forma micii romanesti. Se fac pe grilul incins pana se rumenesc bine pe toate partile. Din 400 g de carne tocata de vita mie mi-au iesit 6 frigarui consistente.
Am servit cu gogosari in sos, dar la fel de bine puteti servi cu un sos de smantana cu usturoi.
O seara placuta si multumiri lui Radu pentru ajutorul oferit la pregatirea si mancarea cartofilor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu