vineri, 30 septembrie 2011

Smoothie de zmeura si banane

La masa de seara am optat pentru ceva usor, asta pentru ca la pranz am mancat cu pofta niste sorici si stomacul meu s-a resimtit. Aveam niste zmeura prin casa, cred ca ultima tura prinsa in piata pe anul asta si m-am gandit la un smoothie. Zis si facut.

















Ingrediente: 300 g zmeura (de la frigider), 3 banane, 300 ml lapte, nucsoara

Modul de preparare este mai mult decat simplu. Se pune zmeura si bananele in blender si mixam bine, adaugand din cand in cand lapte, iar la sfarsit nucsoara dupa gust. Amestecam bine si servim. Cantitatea obtinuta va ajunge pentru 2 pahare tip sonda. Un sfat: pastrati ceva zmeura pentru a orna paharul (eu am uitat).

Va doresc o seara minunata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu