vineri, 24 februarie 2012

Salata de spanac cu chiftele la gratar

Va prezint inca o salata pe care am preparat-o de mai multe ori in ultimele luni. Asa cum v-am obisnuit este usor de facut si sanatoasa. Imi place foarte mult spanacul pe care il prepar in mai multe moduri, dar de cele mai multe ori obisnuiesc sa il consum proaspat pentru a pastra toate vitaminele (vitamina C, vitamina B6, vitamina A si E, magneziu, potasiu, acid folic). Este o salata perfecta pentru dupa - amiaza si pentru dieta voastra, dragele mele prietene!

















Ingrediente: 500 g spanac (≈ 4 legaturi spanac), 2 rosii, 1 ceapa, 1 ardei iute, 150 g branza telemea, 400 g carne tocata de pui, sare, piper, curry, ulei de masline, otet balsamic

















Mod de preparare:
Pentru inceput pregatim chiftelele de pui. Amestecam carnea cu un praf de sare, un praf de piper si unul de curry. Ungem un grill de aragaz cu ulei de masline si il lasam sa se incinga. Cand este incins bine punem carnea de pui pe care o strangem in maini dandu-i forma unui mic. In maxim 5 minute chiftelele sunt gata. Pasul urmator este sa curatam ceapa si sa o taiem solzisori. Spalam spanacul in mai multe jeturi de apa, la fel procedam cu rosiile si ardeiul. Punem intr-un bol spanacul asa cum este, fara a-l taia cu cutitul (eventual rupeti cu mana frunzele de spanac), adaugam rosiile taiate, ardeiul taiat rondele si telemeaua cubulete. In momentul in care se serveste salata se adauga dressing din otet balsamic si ulei de masline ( eu am folosit 2 linguri otet balsamic si una de ulei de masline) si chiftelele de pui facute la gratar. Aceasta salata este la fel de buna cu chiftele din carne de vita facute la gratar. Pofta buna!

4 comentarii: