luni, 24 octombrie 2011

Salata de ton

Este un aperitiv pe care l-am servit musafirilor mei acum o saptamana, carora le-a placut mult. Si mie mi-a placut, dar eu sunt subiectiva din doua motive: primul ar fi acela ca eu am facut salata, iar al doilea motiv este ca orice are peste este foarte bun! Pregatirea salatei nu necesita foarte mult timp, mie mi-a luat relativ 15 minute.

















Ingrediente: 3 cutii ton in ulei de 80 g, 3 fire ceapa verde, 5 castraveti murati, 1 legatura de marar, maioneza dupa gust, sare, piper

Mod de preparare:
Am inceput prin a spala ceapa, mararul, castravetii si a le taia cubulete. Desfacem apoi cutiile de ton, le scurgem uleiul, le punem intr-un castron si adaugam legumele taiate cubulete. Adaugam apoi maioneza, sare, piper si condimentam dupa gust. Eu am facut maioneza din doua oua si am mai folosit la inca un preparat. Asadar, daca faceti maioneza in casa eu zic ca e suficient sa o faceti dintr-un singur galbenus de ou. Simplu ca buna ziua, nici nu am avut prea multe sa va scriu...
Nu-mi ramane decat sa va doresc o seara frumoasa...

9 comentarii:

  1. Faina salata. Eu o asociez cu o felie de paine prajita.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ador salatica de ton , insa din pacate ... doar eu !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fancy Cake si noi am mancat cu paine prajita...
    Multumesc Alexandrina, DiaMar si Catkitchen!! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar, tot ce are peste e foarte bun. Inclusiv aceasta salata. Reteta e foarte simpla, ceea ce o face si mai atractiva. Salutari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Marius pentru comentarii si poate incerci reteta, mai ales ca esti ca si mine un impatimit al pestelui!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine. Poti înlocui maioneza cruda cu un galbenus fiert frecat cu ceva ulei si cîteva linguri de creme fraîche. Condimentat bine, si e foarte bun si asa. Asta in cazul în care te intereseaza si alte variante :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Maya. Am folosit maioneza din galbenus fiert, dar ce-i drept nu am mentionat si e evidenta confuzia... Si, sincer, se mai intampla, cand ma grabesc sa fac si maioneza din galbenus nefiert :)

    RăspundețiȘtergere