luni, 17 septembrie 2012

Mousse de ciocolata cu zmeura

Imi place foarte mult zmeura, mancata asa sau adaugata la torturi, prajituri, creme. Acum ceva timp mi s-a facut o pofta nebuna de mousse de ciocolata si cumparasem zmeura, asa ca era momentul perfect pentru a le combina. Tot ce va zic este ca oricine poate face mousse acasa cu succes si puteti folosi si alte combinatii de fructe daca doriti. Mousse-ul este un desert usor, cremos si rafinat pe care o sa incerc sa vi-l prezint in mai multe variante de acum inainte. Si acum, rasfatati-va dragilor cu un desert delicios...



Ingrediente: 500 g zmeura, 3 linguri zahar, 180 g ciocolata, 3 oua, 250 ml frisca lichida, bomboane

Mod de preparare:
Pentru inceput am batut frisca lichida si am dat-o la frigider. Urmatoarea etapa a fost pregatirea zmeurei, pe care o punem intr-o cratita, adaugam zaharul si fierbem la foc mic pana cand zaharul se dizolva. Lasam sa se raceasca si apoi se pune in paharele in care se va servi mousse-ul. Topim ciocolata pe bain-marie, adaugam pe rand galbenusurile de ou, frisca de la frigider si amestecam pana cand obtinem o spuma. Separat se bat albusurile de ou pana cand obtinem o spuma ferma. Apoi, aceasta spuma se adauga treptat in compozitia de ciocolata. Tot ce mai e de facut este ca peste zmeura din pahare sa adaugam un strat de spuma de ciocolata, unul de bomboane si incheiem cu unul de spuma. Se da la rece pentru cel putin o ora si apoi se serveste.
Si cum se poarta inventia de cuvinte, sa mousse-im dragii mei!



6 comentarii: